søndag 11. mars 2012

Bilder med lang lukkertid

 Den siste perioden har vi lært å leke med lys og bilder med lang lukkertid. Vi fikk i oppgave å legge ut ett bilde hvor vi har malt med lys, og et bildet hvor vi har tegnet med lys. Den gruppen som jeg var med, Ine og Silje, brukte lang tid på å finne et sted hvor vi fikk det 100% mørkt, så vi tok kun bilder hvor vi tegnet med lys. Dette bildet ble det beste syntes jeg, og ble tatt med ISO 200, Blender 10-15, litt usikker, og 10 sek lukkertid.  



Vi fikk også i lekse å ta et bilde på egenhånd utenom skoletid. Jeg stilte meg opp langs motorveien ved avkjøringen til Laksevåg, og tok bilde av forbipasserende biler i rundkjøringen. Dette er ett av blinkskuddene jeg fikk, før politiet kom og ba meg fjerne meg fra stedet. Bildet ble tatt med ISO 200, blenderåpning 16 og 13sek lukkertid 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar