mandag 21. november 2011

Valgfritt tema


I uke 46 fikk vi velge et valgfritt tema for bildene våres, og jeg valgte "Fangeleir".
Bildene er tatt i forbindelse med 3. klassenes tur til Polen og Berlin, hvor vi besøkte mange forskjellige fangeleirer fra 2. verdenskrig. 
Bildene er fotografert med et Panasonic Lumix FT2 kompaktkamera. Alle bildene er i etterkant gjort om til svart/hvitt, lagt på gaussian blur oppe og nede og fått justert fargene i Photoshop. 



På  dette bildet har jeg fjernet et par skilt som sto på gresset. 
De passet ikke inn med resten av bildet, og jeg fjernet dem ved hjelp av kloneverktøyet 




På dette bildet fjernet jeg et bossspann på venstre siden av porten ved hjelp av kloneverktøyet.









På dette bildet fjernet jeg en gruppe mennesker som var i bakgrunnen til høyre ved gjerdet. 
I forgrunnen fjernet jeg også skyggene til en gruppe mennesker som var på grusen nede til høyre. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar